Skolefritidsordningen på Sct. Michaels Skole hedder OASEN.

Leder af Oasen: Jens Fredskild

Tlf. 75522834

Oasen har åbent på alle skoledage fra kl. 06.30 til 08.00, og fra 12.50 til 16.30, fredage dog kun til kl. 16.00.

Oasen er et tilbud til elever i børnehaveklassen til og med 3. klasse. Vi har tilbud om, at alle børn i disse årgange kan blive indmeldt i Oasen.

Tiden i Oasen er en stor del af disse børns liv, idet mange af dem tilbringer lige så lang tid der som i undervisningen.
Oasens mål er i samarbejde med forældrene at skabe et trygt, åbent og inspirerende miljø, hvor børnene kan tilbringe en del af deres fritid.
I Oasen lægges der vægt på at respektere det enkelte barn og dets frie tid.

Tiden i Oasen er børnenes egen, og de sættes ikke i gang med aktiviteter, men tilbydes i stedet aktiviteter eller finder selv på ting, de vil beskæftige sig med.
Vi bruger skolens hal til leg og boldspil, går til svømning og har sy- og maleværksted, madværksted, skak mm.